ترجمه تخصصی متون و مقالات به صورت آنلاین
نوشته شده توسط : afsaneh

امروزه قدرت واژه‌ها بسان گذشته نیست. کلمات از ارزش بالایی برخوردار شده­اند بطوری که در بسیاری از اوقات، یک جمله نه تنها سرنوشت یک فرد، بلکه سرنوشت یک ملت را می­تواند تغییر دهد. این دستاورد بشر می­تواند روابط میان انسان­ها را تحت تأثیر قرار دهد. در این بین، برقراری ارتباط با جامعه بین الملل و ملت­های دیگر در جهان، نیازمند صنعت ترجمه است. صنعتی که فراز و فرود زیادی را تجربه کرده تا بدین شکل توسعه یافته و پیشرفته درآمده است. با خدمات نوین ترجمه، دیگر نیازی به حضور در دفاتر ترجمه و پرداخت حضوری ندارید و خبری هم از مشکلات تحویل کار یا مشکلات دسترسی به مترجمان خوب نیست.

در مسیر این خدمات، سایت های مختلفی آغازکننده مسیر جدیدی در خدمات ویرایش و ترجمه آنلاین هستند. در صورتی که در یکی از مجموعه­های دانشگاهی، پژوهشی، صنایع یا هر حوزه دیگری کار می­کنید حتما با پژوهش، دانش، تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، رابطه نزدیکی دارید. حتماً در انجام کارهایتان، یکی از موارد مهم، یافتن مؤسسه­ای بوده که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد تا با خاطری آسوده کارهایتان را به آن بسپارید. مطمئناً ترجمه­های اشتباه یا ناقص و یا همراه با تأخیر تحویل، مشکلات زیادی به همراه دارند. البته تشخیص درست و یافتن مؤسسه­­های حرفه­ای در انبوه تبلیغات بی­پایه عصر حاضر، کار آسانی نیست.

تجربه سفارش ترجمه آنلاین

در انبوه اطلاعاتی که در اینترنت و فضای مجازی منتشر می­شود، تشخیص بهترین سایت ترجمه متن و کتاب کار آسانی نیست. باید بدانید به دنبال چه می­گردید تا بتوانید بهترین­ها را بیابید. ازجمله مواردی که باید نگاه دقیقی به آن­ها داشته باشید می­توان تخصص، محاسبه منطقی و عادلانه قیمت، سرعت در تحویل پروژه­ها، ارزش­های حرفه­ای مجموعه سرویس دهنده، و فیدبک بازار آن خدمات را نام برد.

در بیان ارزش­های حرفه­ای در مجموعه رایت می باید نکات زیر را یادآوری کرد. تمام اعضای تیم رایت می، بیش از هر چیز دیگری پایبند ارزش­های مجموعه هستند. بعنوان نخستین ارزش‌ در رایت می، می­توان از سیاست «حفظ حریم خصوصی مخاطبین و متون‌ آنها» اشاره کرد. کارهای آنلاین، همواره با مخاطرات امنیتی زیادی همراه هستند که مجموعه رایت می، در حفاظت از حریم خصوصی مخاطبان خود، نهایت تلاش خود را می­کند.

ارزش بعدی این مجموعه «رضایت مشتری» است که رایت می، آن را به مثابه بازی برد – برد می­بیند. «سرعت انجام کار و تحویل به موقع»، نیز ازجمله ارزش­های مهم این مجموعه ترجمه تخصصی به شمار می­روند. معمولاً سرعت و دقت رابطه معکوسی دارند مگر در زمانی که فرد از تخصص بسیار بسیار بالایی برخوردار باشد. رایت می، افتخار دارد اعلام نماید، مترجمین این تیم، در چنان سطحی از تخصص و تجربه قرار دارند که بصورت همزمان، از سرعت و دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. ارزش بعدی که در این مجموعه، باید بدان اشاره کرد «تعهد» است. مترجمین رایت می، همواره اصالت اثر را حفظ کرده و مفاهیم را به درستی و تمام و کمال از زبان مبدأ به زبان مقصد منتقل می­کنند.

 

نگاهی نو به خدمات ترجمه در مجموعه رایت می

رایت می، به شکلی جدید و منطبق با تعادل نش یا همان بازی برد برد به خدمات ترجمه نگاه می­کند. کارشناسان این مجموعه، از همان آغاز می­دانستند که موفقیت آن­ها با رضایت مخاطب، گره خورده و تنها در صورت کسب رضایت مخاطب می­توانند موفق شوند. همین تفاوت در نگرش به خدمات ترجمه، موجب آن شد که این مجموعه، کیفیت کار خود را بصورت شگفت­انگیزی در سطح بالایی قرار دهد. در نتیجه، رضایت مخاطب، و در پی آن سیل عظیم مراجعه کننده به سایت رایت می، و موفقیت این مجموعه، به ارمغان آمد. سایت رایت می، افتخار می­کند که بدین ترتیب توانسته نقش خوبی در پیشرفت علمی جامعه ایفا کند.

در این میان حتماً می­خواهید بدانید رایت می، از چه راهکارهایی برای تحقق هدف خود استفاده کرده است؟ یافتن مترجمین ۱۰۰% قابل‌اعتماد و البته متخصص برای ترجمه تخصصی و ترجمه مقالات ، نخستین راهکار این حوزه بود. امکان ایجاد ارتباط مخاطبان با مترجمین برای جلوگیری از سوء تعبیرها، خدمات مدرن در تحویل پروژه­ها مانند امکان تحویل بخش به بخش پروژه­های بزرگ، پرداخت اقساطی برای پروژه­های حجیم، تحویل فرمت مورد نیاز مشتری، پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز ازجمله راهکارهای بعدی بوده­اند که موجب موفقیت رایت می شده­اند.

 

فرآیند ترجمه و ویرایش در رایت می

در این سایت، بهترین فرآیند برای ارائه خدمات به مشتری به کار گرفته شده که شامل مراحل بررسی، بازنگری، مرور، اصلاح و ویرایش است. در مرحله بررسی، ناظران سایت، پس از تکمیل کار مترجم، متن آماده شده را بررسی می­کنند تا کیفیت اولیه را داشته باشد و از هر گونه اشکال احتمالی خالی شود. مرحله بازنگری پس از مرحله بررسی قرار دارد که طی آن، ناظران و کارشناسان دیگری، متن را برای اطمینان از رفع هر گونه خطا و اشتباه احتمالی، بازخوانی می­کنند. ویرایش ویراستیاران، در مرحله مرور کار، انجام می­شود که تضمین کننده کیفیت نهایی کار است. آخرین مرحله نیز ویرایش متن برای اعمال نقطه نظرات و پیشنهادات مشتری پس از دریافت متن داشته خواهد بود.

 

نقش تجربه و تخصص در ترجمه

این سایت مراحل ترجمه را تخصصی­سازی کرده و با ارزش­های حرفه­ای خود، نگرانی­های کیفیت، سرعت و هزینه را برای مخاطبین ترجمه تخصصی متون و مقالات به صورت آنلاین به حداقل رسانده است. تجربه و تخصص مترجمین، مغز این فرآیند بهینه هستند. اگر بصورت دقیق­تر درمورد این دو واژه سخن بگوییم باید از دانش زبان مبدأ و مقصد، توانمندی­های پژوهشی، توانایی برقراری ارتباط با متن، توانایی انتقال کامل مفاهیم، قلم روان، تایپ سریع و دقیق، و دانش در حوزه تخصصی متن مورد نظر صحبت کنیم.

همچنان که تکنولوژی پیشرفت کرده و حتی در دورترین نقاط کشور نیز امروزه اینترنت و ادوات الکترونیکی در دسترس همگان هستند، ارائه خدمات آنلاین نیز به همین ترتیب رشد فراوانی داشته است. درواقع این رشد و دسترسی همگانی، باعث می­شود باز هم نقش تجربه و تخصص بیشتر و بیشتر نمایان شود. شاید در زمان­های گذشته، فقط در تعدادی از شهرهای بزرگ، مترجمین متخصص و مجرب در دسترس بوده­­اند. اما امروزه با ظهور مؤسساتی مانند رایت می، با خدمات ترجمه آنلاین، شما از دوردست­ترین نقاط کشور هم می­توانید به بهترین مترجمان کشور دسترسی داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: